JOM MASUK !!!

TRaNSLaTiNG MY BLoG

Tuesday, June 26, 2012

Philippe Senderos masuk Syiah bukan Islam

Philippe Senderos convert Islam
Baru nak rasa seronok bila dapat tau Philippe Senderos telah peluk Islam. Tapi Philippe Senderos masuk Islam Syiah. Apa yang aku faham Syiah ni sesat dan menyeleweng dari Islam yang sebenar. Moga-moga satu hari nanti beliau masuk Islam yang betul-betul ikut landasan, iaitu Ahli Sunnah Wal Jamaah. Petikan berita dibawah.

LONDON: Pemain bola profesional Switzerland yang kini bermain dengan kelab bolasepak England Fulham, Philippe Senderos telah menganut Islam dan memeluk agama Islam Syiah, lapor PressTV.

Senderos mengucap dua kalimah Syahadah di Pusat Islam, bandaraya Menchester, sebuah pusat dakwah Islam.

Philippe Senderos (gambar atas kanan), sebelum ini bermain dengan Arsenal, kini adalah salah seorang pemain negaranya, Switzerland.

Senderos, seorang pelajar theology, telah menunjukkan minatnya kepada Islam dengan banyak menghabiskan masa membaca buku-buku agama di luar padang bola.

"Saya sangat minat dengan agama-agama di dunia dan banyak membaca buku-buku mengenai itu," kata Senderos dalam satu wawancara dengan Majalah Arsenal.

"Jika saya bukan pemain bola, mungkin saya sudah menjadi paderi," tambahnya.

Read more: http://www.oldtraffords.com/2012/06/gambar-philippe-senderos-peluk-islam.html#ixzz1yp2M1ogQ


sumber : http://www.oldtraffords.com/2012/06/gambar-philippe-senderos-peluk-islam.html

2 comments:

  1. Bagus phlop.Anda membuktikan kebenaran Ilahi.Anda telah membuat pilihan tepat.islam yang benar ada di Syiah.Syiah adalah pengikut setia Nabi SAWW dan para Imam dari keluarganya.kita terus kerja untuk menyambut kedatangan Imam Al Mahdi.Kebenaran akan memerintah bumi ini.golongan Munafikin dan Musyrikin Amerika akan menerima kekalahan dan ancaman dari Allah. Syiah adalah pembantu Al Mahdi yang akan memerintah secara Global.Anda suka atau tidak ini adalah kenyataan kini dan akan datang.Salam perjuangan untuk semua Syiah Imam.Majukan langkah menuju kemenangan.Allah bersama-sama kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi syiah diasaskan orang yahudi serta amalan didalamnya bukan amalan islam..sekian

      Delete

Busuk Yang Terbaik !

Support 4 Nuffnang & M4P

Yang Terbaik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICKBANK : JUST CLICK IT !