JOM MASUK !!!

TRaNSLaTiNG MY BLoG

Tuesday, February 15, 2011

INNITY....

Baru ja tadi terbaca pasal INNITY, anda tau apa itu INNITY?? ya, INNITY adalah 1 platform pengiklanan macam la NUFFNANG gak tapi....aku syok NUFFNANG lagi..Kenapa???



Sebabnya syarat pengiklanan NUFFNANG TAK strict sangat macam INNITY...Antara syarat2 INNITY yang buat aku terkedu & tak mampu nak tengok lagi ialah :

i) minimum 100,000 page views sebulan
ii) minimum 20,000 unique visitors sebulan


haha, syarat2 lain aku bleh la terima lagi, tapi bayarannya agak lumayan, aku tengok ada 1 klik dalam 12 ringgit camtu la..


tapi jika anda memang seorang blogger tegar silakan la, sebab anda boleh capai syarat INNITY seperti kat atas tu...


Untuk maklumat lanjut, klik :
http://www.innity.com/

@ kalu dah malas sangat, nak tengok syarat2 & FAQnya saja : http://www.innity.com/publisher/publisher-faq.php utk publisher @ klik la yang advertiser utk advertiser punya...sekian, wassalam...

1 comment:

  1. Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
    Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

    http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete

Busuk Yang Terbaik !

Support 4 Nuffnang & M4P

Yang Terbaik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICKBANK : JUST CLICK IT !