JOM MASUK !!!

TRaNSLaTiNG MY BLoG

Sunday, November 7, 2010

TENANGKAN FIKIRAN YANG KUSUT

Aku saja nak berkongsi sesuatu dengan semua pengunjung-pengunjung blog, bukan nak tulis pasal apa pun, Cuma nak kongsi ini gambar....Iaitu sedikit koleksi gambar semasa Hari Terbuka TUDM yang dirempuh masuk bersama-sama dengan R@wshade pada sabtu baru-baru ni...Kredit untuk R@wshade atas gambar-gambar yang diambil oleh dia...


ini....

Rasa bersalah apabila melihat gambar ni, sebab diambil dengan baik oleh R@wshade tapi aku pula ambil gambar dia dengan berlatarkan sedikit jari aku, maaf banyak-banyak atas hal-hal teknikal yang tak dapat dielakkan... 



hehe ini gambar yang tersilap ambil tu....


 ini sedikit gambar-gambar lainnya...




 bersama kapalterbang ringan TUDM ni......


helikopter dibelakangku.....


Bersama peluru perpandu jet pejuang tu...agak-agak berapa banyak duit, tenaga dan masa habis nak buat sebiji peluru sebesar tu??? tapi meletup sekelip mata saja...rugi2....baik bagi aku buat koleksi hehe (gila, kalau meletup arwah aku..)

Kesimpulan-1 : muka kami tak berapa ceria disebabkan oleh cuaca panas yang memang panas, hari tu air memang laku, sampai nak kena beli diluar (gembira penjual-penjual disitu sebab boleh kaut untung yang besar hari tu huhu)

Kesimpulan-2 : Kenapa jet-jet, helikopter, kapalterbang dan kelengkapan tentera Malaysia nampak outdated sangat (macam barang terpakai saja...)...kenapa tak beli yang baru saja, kan??? untuk keselamatan negara apa salahnya, kan??? jika terjadi peperangan, peluang nak menang amatlah tipis, agak-agak berapa peratus????

Kesimpulan 3  : aku nampak amat muda dari umur aku (semua orang cakap macam ni hehe...)


*untuk gambar-gambar lain, sila tunggu kemunculannya di FB aku  ya, sila add yang mana tak add lagi.

3 comments:

  1. nih nak bagitau kenapa...sebab ramai komplen ATM cuma membazirkan duit rakyat!so,kita pakai jer barang2 terpakai dan terbuang dari negara lain.Dah tuh war2kan yang kita punya kelengkapan canggih.Puih!hampeh!

    ReplyDelete
  2. Thanks la sbb sudi letak gambar jejaka hensem (Rawshade) skali dalam entri ni..

    apa2 pun jom tgk kat facebook..
    Ada bnyk lagi gambar hari terbuka TUDM..
    Yang ditangkap bersama.. =)

    ReplyDelete

Busuk Yang Terbaik !

Support 4 Nuffnang & M4P

Yang Terbaik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICKBANK : JUST CLICK IT !